Roznoszenie ulotek

 

DYSTRYBUCJA BEZADRESOWA

Materiały te dostarczane są przez naszych pracowników bezpośrednio do skrzynek pocztowych, dzięki czemu ulotka zawsze trafia do potencjalnego klienta. Wycena kolportażu ustalana jest ustalana indywidualnie dla każdego Klienta i wpływa na nią kilka czynników. Opłata za roznoszenie ulotek jest zależna m.in. od obszaru dystrybucji, ilości druków bezadresowych oraz wagi ulotki i rozmiaru ulotki.

 

DYSTRYBUCJA ADRESOWA
tzw. DYSTRYBUCJA DO FIRM

Polega na dostarczeniu materiału reklamowego do wybranych firm, instytucji, urzędów, według naszej lub Klienta bazy adresowej. Jest to sprawdzona forma dystrybucji w szczególność dla firm, które posiadają w swojej ofercie specjalna propozycje skierowana do innych przedsiębiorców.

Planując taka akcje pamiętaj, ze:

w tej formie najlepiej sprawdzają się specjalnie przygotowane materiały. naszym Klientom proponujemy, aby ulotki były szykowane w formie np. zaproszeń. Jest to niewielki dodatkowy koszt, który przełoży się na bardziej skuteczna akcje. Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, że 70 % osób chętniej decyduje się na przyjęcie i potwierdzenie odbioru (nawet swoim podpisem) materiału, który jest estetycznie przygotowany. Roznoszenie ulotek tego typu może się więc okazać znacznie bardziej efektywne.

 

DYSTRYBUCJA PUNKTOWA tzw. ROZDAWKA

To idealna forma reklamy dla firm, którym zależny na bezpośrednim dotarciu do odbiorcy. Wykorzystując nasze dotychczasowe doświadczenie chętnie pomożemy Państwu, nie tylko w przeprowadzeniu całej akcji, ale również w jej zaplanowaniu.

  Na co należy zwrócić uwagę decydując się na rozdawkę:

  1. Lokalizacja - najważniejszy i decydujący punkt przekładający się na skuteczność i powodzenie całej akcji.

  2. Odbiorcy - należny zdecydować się na określony segment rynku, kto jest naszym potencjalnym klientem, do kogo powinniśmy trafić (studenci, osoby starsze, kobiety w ciąży, itp...)

  3. Godziny – wydaje się błaha i oczywista sprawa lecz wbrew pozorom jest również bardzo ważna kwestia, która trzeba przeanalizować.

  4. Inne np. stroje, dodatkowe gadżety, zaproszenie słowne.

     

 

KONTROLA PRZEPROWADZANEJ AKCJI

Kontrola wspólna:

W dniu kolportażu zazwyczaj do godz. 12.00 informujemy naszych Klientów o realizacji dystrybucji. Przekazujemy również dane kontaktowe do koordynatora.


Do godz. 13.00 mogą Państwo zgłosić chęć przeprowadzenia kontroli na miejscu kolportażu, aby razem sprawdzić rzetelność wykonanej przez nas usługi.
 

  • Wewnętrzna kontrola kolporterów

  • Każdy kolporter codziennie otrzymuje raport. Taki dokument zawiera celowo zamieszczone błędy, które pracownik musi na bieżąco weryfikować

  • Kontrola indywidualna kolporterów. Praca każdego kolportera jest monitorowana przez koordynatora, który czuwa i odpowiada za poprawnie wykonana dystrybucje.

  • Raport elektroniczny. Na życzenie Klienta, po zakończeniu dystrybucji, wysyłamy szczegółowy raport elektroniczny z kolportażu.

 

 

Chcesz dowiedzieć się więcej?

 Masz zapytanie o reklamie niestandardowej? Zrobimy wszystko w atrakcyjnej cenie.
Zadzwoń lub napisz:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


 

Warszawa

ul. Rydygiera 18
01-793 Warszawa
tel. 665-99-65-65
Gdańsk

ul.Powstańców wielkopolskich 5
80-457 Gdańsk
tel. 693-009-900